“Z marką Teletorium jestem związany od 2009 roku. Decyzję o rozpoczęciu współpracy podjąłem świadomie, po rzetelnej analizie szans i zagrożeń. Dzisiaj wiem, że to świetny pomysł na własny biznes. Co prawda wymaga on niewielkiego wkładu finansowego, ale zapewnia szybki i realny zwrot z inwestycji, a przy tym rosnące zyski. Myślę, że to właśnie jest najważniejsze dla osób rozpoczynających prowadzenie własnej firmy.
Po pierwsze, pomysł. Po drugie, wysokie przychody. Teletorium wskazuje lokalizację, pomaga zatowarować punkt i przeszkolić pracowników. Na początku biznesu to ogromna pomoc.
Obecnie prowadzę 12 punktów sprzedaży i nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa. Polecam franczyzę z Teletorium. To firma o stabilnej pozycji na rynku i sprawdzonym przepisie na udany interes.”
Anna Kadulska – prowadzi 3 punkty Teletorium
“Jestem Franczyzobiorcą Teletorium od 6 lat. Pierwszy swój punkt otworzyłam w Galerii Atrium Targówek z myślą o jednym sklepie, którego prowadzeniu poświęcę się bez reszty. Szybko zmieniłam zdanie. Teletorium umożliwia błyskawiczny rozwój biznesu, który natychmiast zwraca poniesione koszty.
Dla mnie najważniejsze jest jednak zadowolenie Klientów. Dla Klientów z kolei ważny jest łatwy dostęp do pełnej oferty towarów. W Teletorium, mimo szybkiej rotacji produktów, w prosty sposób mogę złożyć zamówienie na nowy asortyment – poprzez platformę internetową albo telefonicznie. To ogromne ułatwienie kiedy jestem w podróży lub podczas obecności w punkcie, na specjalne zamówienie Klienta.
Jeżeli ktoś szuka pewnego sposobu na biznes, zachęcam by rozpocząć współpracę z Teletorium.”